Med MBX Service Desk får ditt företag en tjänst som hjälper ditt företag att förenkla och förbättra er kundservice.
Ditt företag kan samla era kundkontakter via telefon, e-post och andra kanaler i ett system. På så sätt får ni bättre överblick på vem som gjort vad och när, samt ett bättre samarbete inom ert företag.
Tjänster i MBX Service Desk omfattar följande, beroende på behov och uppsättning,
- Mejlhantering (tickets) där ditt företag kan samla inkommande e-post på ett ställe. På så sätt ökar samarbetet, effektiviteten och kundservicen gentemot era kunder.
- Ärendehantering som gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och i ett och samma system.
- Komplett telefonväxel med operatörsoberoende mobilabonnemang
- SMS-funktioner med SMS-mallar för professionella utskick av SMS.
- Callback - med möjlighet till återupppring när ni inte kan svara