Om MBX Service Desk

1 min. lästidsenaste uppdatering: 04.11.2025

Med MBX Service Desk får ditt företag en tjänst som hjälper ditt företag att förenkla och förbättra er kundservice.

Ditt företag kan samla era kundkontakter via telefon, e-post och andra kanaler i ett system. På så sätt får ni bättre överblick på vem som gjort vad och när, samt ett bättre samarbete inom ert företag.

Tjänster i MBX Service Desk omfattar följande, beroende på behov och uppsättning,

  • Mejlhantering (tickets) där ditt företag kan samla inkommande e-post på ett ställe. På så sätt ökar samarbetet, effektiviteten och kundservicen gentemot era kunder.
  • Ärendehantering som gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och i ett och samma system.
  • Komplett telefonväxel med operatörsoberoende mobilabonnemang
  • SMS-funktioner med SMS-mallar för professionella utskick av SMS.
  • Callback - med möjlighet till återupppring när ni inte kan svara
Var denna artikel till hjälp?